Bc. Petra Vlasáková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v praxi současné firmy

Marketing communication in the contemporary company practice
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci Základní školy V Zahradách a následně vytvořit doporučení na její zlepšení. Použitou metodou je především komparace reklamních společností a jejich nabídek na zpracování několika prvků komunikačního mixu. Poptávka je zaměřena na dvě kategorie: reklamu a digitální marketing. Doporučení je vhodné jak pro kampaň na otevření 2 …more
Abstract:
This Bachelor Thesis focuses on the evaluation of the existent marketing communication of the private school V Zahradách and then on making a recommendations for her improvement. It is based on the comparation of advertising agencies and their offers to process each of the elements of communication mix. The demand is focused on two categories: advertisement and digital marketing. Recommendation is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze