Michaela Podzimková

Master's thesis

Využití statistických metod v data miningu při predikci chování zákazníků internetového obchodu

The use of statistical methods in data mining in predicting consumer behaviour for Internet purchases
Anotácia:
Data mining je nová disciplína, která se objevuje s rostoucím množstvím ukládaných dat a s rostoucí potřebou získat informace v nich ukryté. Zabývá se extrahováním potenciálně užitečných informací z velkých datových souborů a leží na pomezí statistiky, strojového učení, umělé inteligence, databází a dalších oborů. Cílem této diplomové práce je představit celý proces data miningu s důrazem na jeho spojitost …viac
Abstract:
Data mining is a new discipline that occurs with increasing amount of stored data and the increasing need to obtain the information hidden in them. It is focused on the mining of potentially useful information from large data sets and it lies at the intersection of statistics, machine learning, artificial intelligence, databases and other areas. The aim of this thesis is to present the process of data …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedúci: Ondřej Vilikus
  • Oponent: Petr Berka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46378