Využití specifických nástrojů marketingu v mětském prostoru: videomapping a permapping – David Zaorálek
David Zaorálek
Bakalářská práce
Využití specifických nástrojů marketingu v mětském prostoru: videomapping a permapping
Utilization specific tool of marketing in municipal marketing: video mapping and permapping
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá městským marketingem a specifickými nástroji městského marketingu primárně videomappingem a permappingem. Představuje marketing, městský marketing a pojmy s ním související. Práce se zaměřuje na reklamu a propagaci v městském prostoru. Představuje audiovizuální umění videomapping a jeho historii a formy. Permapping jakožto možné městské médum vycházející z videomappingu …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with municipal marketing and its specific tools, primarily video mapping and permapping. It discusses marketing, municipal marketing and other concepts related to the field. The thesis further concentrates on advertising and promotion in a city and introduces both video mapping as a type of audio-visual art, its history and forms, and the concept of permapping as a possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.
- Oponent: Adam Ligocki, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAORÁLEK, David. \textit{Využití specifických nástrojů marketingu v mětském prostoru: videomapping a permapping}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/skt87c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
Denisa Velešíková -
Municiáplní marketing
Michal VRBA -
Městský marketing
Barbora Jelínková -
Municiplální marketing
Zdeňka ŘEPÍKOVÁ -
Městský marketing v praxi
Jana Vlachová -
Městský marketing jako efektivní nástroj dlouhodobého rozvoje města Děčín
Jan STUPÁK -
Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově
Petra NEDVĚDOVÁ -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová