David Zaorálek

Bakalářská práce

Využití specifických nástrojů marketingu v mětském prostoru: videomapping a permapping

Utilization specific tool of marketing in municipal marketing: video mapping and permapping
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá městským marketingem a specifickými nástroji městského marketingu primárně videomappingem a permappingem. Představuje marketing, městský marketing a pojmy s ním související. Práce se zaměřuje na reklamu a propagaci v městském prostoru. Představuje audiovizuální umění videomapping a jeho historii a formy. Permapping jakožto možné městské médum vycházející z videomappingu …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with municipal marketing and its specific tools, primarily video mapping and permapping. It discusses marketing, municipal marketing and other concepts related to the field. The thesis further concentrates on advertising and promotion in a city and introduces both video mapping as a type of audio-visual art, its history and forms, and the concept of permapping as a possible …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.
  • Oponent: Adam Ligocki, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendelova univerzita v Brně

Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu