Využití specifických nástrojů marketingu v mětském prostoru: videomapping a permapping – David Zaorálek
David Zaorálek
Bachelor's thesis
Využití specifických nástrojů marketingu v mětském prostoru: videomapping a permapping
Utilization specific tool of marketing in municipal marketing: video mapping and permapping
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá městským marketingem a specifickými nástroji městského marketingu primárně videomappingem a permappingem. Představuje marketing, městský marketing a pojmy s ním související. Práce se zaměřuje na reklamu a propagaci v městském prostoru. Představuje audiovizuální umění videomapping a jeho historii a formy. Permapping jakožto možné městské médum vycházející z videomappingu …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with municipal marketing and its specific tools, primarily video mapping and permapping. It discusses marketing, municipal marketing and other concepts related to the field. The thesis further concentrates on advertising and promotion in a city and introduces both video mapping as a type of audio-visual art, its history and forms, and the concept of permapping as a possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.
- Reader: Adam Ligocki, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAORÁLEK, David. \textit{Využití specifických nástrojů marketingu v mětském prostoru: videomapping a permapping}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2018. Available from: https://theses.cz/id/skt87c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Theses on a related topic
-
The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
Denisa Velešíková -
Municiáplní marketing
Michal VRBA -
Městský marketing
Barbora Jelínková -
Municiplální marketing
Zdeňka ŘEPÍKOVÁ -
Městský marketing v praxi
Jana Vlachová -
Městský marketing jako efektivní nástroj dlouhodobého rozvoje města Děčín
Jan STUPÁK -
Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově
Petra NEDVĚDOVÁ -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová