Hudba v televizních reklamách a její možné působení na diváka – Bc. Lucie Kalandříková
Bc. Lucie Kalandříková
Bachelor's thesis
Hudba v televizních reklamách a její možné působení na diváka
Music in TV commercials and its possible influence on the viewer
Anotácia:
Bakalářská práce na téma „Hudba v televizních reklamách a její možné působení na diváka“ popisuje reklamu, hudbu v ní použitou a její působení na diváka. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a výzkumnou. Teoretická část je zaměřena na hudbu v reklamě, její vymezení a popis, jaká hudba může v reklamě znít. Věnuje se také psychologii reklamy. Tedy skrze jaké psychologické prostředky na nás nejen …viacAbstract:
This bachelor thesis „Music in TV commercials and its possible influence on the viewer” describes advertising, the music in it and its influence on the viewer. The work is divided into two parts – theoretical and research. Theoretical part is focused on the music in advertising, its definition and description, what kind of music is played in advertisements. It also deals with advertising psychology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v3bvj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedúci: doc. PhDr. Marek Sedláček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milena Tomanová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Music for Education
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Musical Aptitude on Czech Learners' Perception of L2 English Lexical Stress
Helena RYCHETSKÁ -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
Elizaveta Gunina -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova -
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková -
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
Barbora Hamáčková -
Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače
Lucie Kalandříková -
Úloha hudby v reklamě
Mária Žilecká