Hodnocení B2C marketingové komunikace obchodního centra – Bc. Adam Šafránek
Bc. Adam Šafránek
Diplomová práce
Hodnocení B2C marketingové komunikace obchodního centra
Shopping Centre B2C Marketing Communication Evaluation
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku B2C marketingové komunikaceobchodního centra, hodnocení její efektivnosti a její optimalizaci.Teoretická část je vypracována na základě rešerše relevantních literárních zdrojůa pojednává o charakteristice marketingové komunikace, současným trendům a jejichpoužití v maloobchodním prostředí a řízení obchodních center. Práce též věnuje pozornostmetodám situační …víceAbstract:
This thesis focuses on the issue of Shopping Centre B2C Marketing Communication,evaluation of its effectiveness and its optimization.The theoretical part is based on research of relevant literary sources and deals withthe characteristics of marketing communication, current trends and their use in the retailenvironment and the management of shopping centres. This thesis also focuses on methodsof situational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Marketingová komunikace v sektoru komerčních realit
Lucie Slámová -
Marketingová komunikace komerčních pojišťoven na sociálních médiích
Jiří Havránek -
Vizuální komunikace pro nekomerční organizaci
Hynek Král -
Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu
Terezie Taberyová -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh
Název
Vložil
Vloženo
Práva