Petra KŘÍŽENECKÁ

Bakalářská práce

Proměny televizní reklamy na potraviny

Transformations of TV commercial to foodstuff
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá proměnami televizních reklam zaměřených na potraviny. Cílem práce je zjistit, které jazykové a nonverbální prostředky reklamy tohoto druhu se v určitém období nejvíce využívají a zachycení jejich proměn. Proměny se týkají také délky reklamních spotů. K porovnání těchto jevů dochází na základě provedené analýzy. Ta byla provedena na vzorku šestnácti reklam z různých časových …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the changes of TV commercials focused on foodstuff. The main target is to find out which linguistic and nonlinguistic means are used the most in certain period of time and capture their changes. The transformations also affects the lenght of the advertising spots. Comparison to these changes is done by an analysis of this matter. Firstly, the advertisments from socialism …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŘÍŽENECKÁ, Petra. Proměny televizní reklamy na potraviny. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru