Spotřební chování na trhu s masem a masnými výrobky – Bc. Jiří Šajnar
Bc. Jiří Šajnar
Master's thesis
Spotřební chování na trhu s masem a masnými výrobky
Consumer behaviour on the market with meat and meat products
Abstract:
Šajnar, J. Spotřební chování na trhu s masem a masnými výrobky. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky. Orientační analýza popisuje vývojové trendy produkce a spotřeby těchto komodit v České republice a ve světě. V rámci těchto analýz je prokázán statisticky významný vztah mezi HDP na hlavu a spotřebou …moreAbstract:
Šajnar, J. Consumer behaviour on the market with meat and meat products. Di-ploma thesis. Brno: Mendel University, 2018. The diploma thesis deals with consumer behaviour on the market with meat and meat products. The analysis of secondary data is focused on describing trends in production and consumption of these commodities in the world and in the Czech republic. Within this analysis the significant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková