Spotřební chování na trhu s masem a masnými výrobky – Bc. Jiří Šajnar
Bc. Jiří Šajnar
Master's thesis
Spotřební chování na trhu s masem a masnými výrobky
Consumer behaviour on the market with meat and meat products
Anotácia:
Šajnar, J. Spotřební chování na trhu s masem a masnými výrobky. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky. Orientační analýza popisuje vývojové trendy produkce a spotřeby těchto komodit v České republice a ve světě. V rámci těchto analýz je prokázán statisticky významný vztah mezi HDP na hlavu a spotřebou …viacAbstract:
Šajnar, J. Consumer behaviour on the market with meat and meat products. Di-ploma thesis. Brno: Mendel University, 2018. The diploma thesis deals with consumer behaviour on the market with meat and meat products. The analysis of secondary data is focused on describing trends in production and consumption of these commodities in the world and in the Czech republic. Within this analysis the significant …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková