Pavlína Štiaková

Bakalářská práce

Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě

Effectiveness of sales support tools in selected retail stores
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je zhodnocení efektivity nástrojů podpory prodeje ve vybrané maloobchodní síti s oděvy. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je věnována pojmům, které souvisí s tématem práce, teoretické poznatky z marketingové komunikace, podpory prodeje, jejího postavení mezi nástroji komunikačního mixu a jednotlivým formám, které podpora prodeje využívá v místě …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of the effectiveness of sales promotion tools in a selected clothing retail chain. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to the concepts related to the topic of the thesis, theoretical knowledge of marketing communication, sales promotion, its position among the tools of the communication mix and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace