Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě – Pavlína Štiaková
Pavlína Štiaková
Bachelor's thesis
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Effectiveness of sales support tools in selected retail stores
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je zhodnocení efektivity nástrojů podpory prodeje ve vybrané maloobchodní síti s oděvy. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je věnována pojmům, které souvisí s tématem práce, teoretické poznatky z marketingové komunikace, podpory prodeje, jejího postavení mezi nástroji komunikačního mixu a jednotlivým formám, které podpora prodeje využívá v místě …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of the effectiveness of sales promotion tools in a selected clothing retail chain. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to the concepts related to the topic of the thesis, theoretical knowledge of marketing communication, sales promotion, its position among the tools of the communication mix and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n19v3/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Effectiveness of the Economic Diplomacy of the Netherlands. A Study at the Embassy in Slovenia
Froukje Zuidema -
Communication as a load bearing element of the Marketing Communication
Nikita Polivtsev -
Point-of-sale system analysis
Thanh Son Do -
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
Sandra Holubová -
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
Miluše Rohlová -
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Veronika Vavřinová -
Komunikace v místě prodeje v automobilovém průmyslu
Ondřej Smetana -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová