Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu – Bc. Dominika Takáčová
Bc. Dominika Takáčová
Master's thesis
Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu
Marketing Management Project for Restaurant after the End of the Emergency
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vytvoření projektu marketingového řízení provozu restaurace Hospůdka ve Stodole po skončení nouzového stavu. Cílem této práce je navrhnout restauraci zlepšení marketingového řízení po skončení nouzového stavu. Kvalifikační práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část na základě studia odborné literatury obsahuje poznatky z marketingu …moreAbstract:
The subject of the thesis is the creation of a project of marketing management of the operation of the Restaurant Hospůdka in Stodola after the end of the state of emergency. The aim of this work is to propose a restaurant to improve marketing management after the end of the state of emergency. The qualification work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TAKÁČOVÁ, Dominika. \textit{Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/sky47w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Takáčová, Dominika. Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová -
Řízení komunikační strategie advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners
Petra Voigtová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Petra Svačinová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Adina Skálová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Jitka Zoulová -
Marketingové řízení cestovního ruchu v evropských velkoměstech
Veronika Šafaříková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová