Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu – Bc. Dominika Takáčová
Bc. Dominika Takáčová
Diplomová práce
Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu
Marketing Management Project for Restaurant after the End of the Emergency
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vytvoření projektu marketingového řízení provozu restaurace Hospůdka ve Stodole po skončení nouzového stavu. Cílem této práce je navrhnout restauraci zlepšení marketingového řízení po skončení nouzového stavu. Kvalifikační práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část na základě studia odborné literatury obsahuje poznatky z marketingu …víceAbstract:
The subject of the thesis is the creation of a project of marketing management of the operation of the Restaurant Hospůdka in Stodola after the end of the state of emergency. The aim of this work is to propose a restaurant to improve marketing management after the end of the state of emergency. The qualification work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TAKÁČOVÁ, Dominika. \textit{Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/sky47w/.
Jak správně citovat práci
Takáčová, Dominika. Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová -
Řízení komunikační strategie advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners
Petra Voigtová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Petra Svačinová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Adina Skálová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Jitka Zoulová -
Marketingové řízení cestovního ruchu v evropských velkoměstech
Veronika Šafaříková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová