Lucie BOČKOVÁ
Master's thesis
Sociální plakát jako nástroj komunikace
Social Poster as a Mean of Communication
Abstract:
Předkládaná diplomová práce s názvem "Sociální plakát jako nástroj komunikace" se ve svém obsahu zabývá sociální reklamou a jejím možným využitím jako komunikačního nástroje. Teoretická část je zaměřena na sociální reklamu ve vztahu k reklamě komerční. Nastiňuje její historický vývoj, dotýká se problematiky právního a etického vymezení a klade otázky ohledně jejího vlivu a účinnosti ve společnosti …moreAbstract:
This diploma thesis with name "Social Poster as a Communication Tool" deals in the content with social advertisings and theirs potential use as a communication tool. The theoretical part focuses on social advertising in relation to commercial advertising. It outlines the historical development, refers about the legal and ethical problems of definition and raises questions about its impact and effectiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014
Accessible from:: 6. 1. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2014
- Supervisor: MgA. Petr Brožka
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOČKOVÁ, Lucie. Sociální plakát jako nástroj komunikace. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary school teaching / VV-OV/ZŠ
Theses on a related topic
-
Sociální reklama v ČR na příkladu očkování proti onemocnění covid-19
Filip KUNETEK -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Petra NOVÁKOVÁ -
Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy
Kateřina ŽEMLOVÁ -
Komunikace, reklama a marketing Soukromé vyšší odborné školy umění a reklamy
Ivana Heidlbergová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Radost je cesta domů. Mohla bych i plakat, kdybych opravdu chtěla.
Kateřina Olivová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights