Bc. Petr Meidl

Diplomová práce

Rozvoj společnosti Trio Havel s. r. o. s využitím nástrojů marketingového mixu

Development of the Company Trio Havel Ltd. Using the Tools of Marketing Mix
Anotace:
Diplomová práce se jmenuje „Rozvoj společnosti TRIO HAVEL s.r.o. s využitím nástrojů marketingového mixu“. Úvod teoretické části práce je věnován podstatě marketingu a marketingového mixu. Druhá kapitola specifikuje nejdůležitější rysy kupního chování jednotlivců a společností. Blíže popisuji, v čem spočívají hlavní odlišnosti rozhodování organizace oproti rozhodování spotřebitele. Ve třetí kapitole …více
Abstract:
Thesis is called "Development of the Company TRIO HAVEL Ltd Using the Tools of Marketing Mix". The subject of the theoretical part is focused on both marketing and marketing mix. The second chapter deals with the Purchase behavior of individuals and companies. Herewith I would like to explain with more details differences in decision-making organizations over consumer decision-making. The third chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Pešek, CSc.
  • Oponent: Ing. Zdeňka Suchomelová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance