Rozvoj společnosti Trio Havel s. r. o. s využitím nástrojů marketingového mixu – Bc. Petr Meidl
Bc. Petr Meidl
Diplomová práce
Rozvoj společnosti Trio Havel s. r. o. s využitím nástrojů marketingového mixu
Development of the Company Trio Havel Ltd. Using the Tools of Marketing Mix
Anotace:
Diplomová práce se jmenuje „Rozvoj společnosti TRIO HAVEL s.r.o. s využitím nástrojů marketingového mixu“. Úvod teoretické části práce je věnován podstatě marketingu a marketingového mixu. Druhá kapitola specifikuje nejdůležitější rysy kupního chování jednotlivců a společností. Blíže popisuji, v čem spočívají hlavní odlišnosti rozhodování organizace oproti rozhodování spotřebitele. Ve třetí kapitole …víceAbstract:
Thesis is called "Development of the Company TRIO HAVEL Ltd Using the Tools of Marketing Mix". The subject of the theoretical part is focused on both marketing and marketing mix. The second chapter deals with the Purchase behavior of individuals and companies. Herewith I would like to explain with more details differences in decision-making organizations over consumer decision-making. The third chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fnruz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Pešek, CSc.
- Oponent: Ing. Zdeňka Suchomelová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová