A/B test a multivariantní testování marketingově významných charakteristik webové stránky – Julie Kneblová
Julie Kneblová
Bachelor's thesis
A/B test a multivariantní testování marketingově významných charakteristik webové stránky
A/B Test and Multivariate Test of Marketing Important Characteristic of the Website
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou testování webových stránek (A/B test a multivariantní testování) s cílem optimalizace webových stránek, z pohledu marketingu, a vyhodnocení navrženého přístupu. V práci dochází k vytvoření testů na webové stránce firmy Profikraft Trading s. r. o., jejichž sběr dat probíhá v analytickém nástroji Google Analytics. Vyhodnocení výsledků klade důraz na přenositelnost …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the website testing (A/B test and multivariate test) with the aim of optimize web pages from the perspective of marketing and to evaluate the proposed approach. In this work the tests are created on the website of the company Profikraft Trading, s. r. o. with data collection in the web analytics tool Google Analytics. Furthermore, the evaluation of results deal with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Oldřich Trenz, Ph.D.
- Oponent: Lucie Vystrčilová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KNEBLOVÁ, Julie. \textit{A/B test a~multivariantní testování marketingově významných charakteristik webové stránky}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/skzuil/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní A/B a multivariantní testování v prostředí globálního trhu
Tomáš Janů -
Zvyšování úspěšnosti webových stránek A/B a multivariantním testováním
Josef Pajskr -
Google Analytics a jeho využití při optimalizaci e-shopu
Jaroslava Kálesová -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán -
Situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2.
Lucie Podhorská
Názov
Vložil
Vložené
Práva