Realizace managementu kvality v reklamačním řízení v teorii a praxi – Karel BARVÍŘ
Karel BARVÍŘ
Bakalářská práce
Realizace managementu kvality v reklamačním řízení v teorii a praxi
Implementation of quality management in the complaint management in theory and practice
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je analýza systému řízení kvality se zaměřením na spokojenost zákazníka ve společnosti TORO TECH s.r.o. a zjištění, zda postup ve společnosti odpovídá normám, které se systémem řízení kvality souvisí. Pro vedený výzkum bylo využito konkrétní situace a postupu při reklamačním řízení ve věci dodávaných produktů vyráběných společností.Abstract:
Content of the thesis is to analyze the quality management system in the company TORO TECH s.r.o. and determine whether the procedure at the present time, that the quality management system related. For the research was conducted using the specific situation and how the complaint procedure in the case of delivered products manufactured by.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Helena Zídková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARVÍŘ, Karel. Realizace managementu kvality v reklamačním řízení v teorii a praxi. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Strojírenství / Zabezpečování jakosti
Práce na příbuzné téma
-
Řízení kvality veřejných služeb - případová studie
Nikol Řačáková -
Zvyšování kvality a spokojenost občanů s výkonem veřejné správy ve městě Česká Lípa
Petra ENTNEROVÁ -
Řízení kvality v hotelnictví a její vliv na spokojenost hosta
Barbora Vyskočilová -
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Marie Antonia Thomsenová -
Řízení kvality služeb v gastronomii
Adéla Rieszová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii
Eva Šulecová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla