Sára Melárová
Bachelor's thesis
Identifikace konkurenční výhody podniku
The Company Competitive Advantage Identification
Abstract:
Cílem této bakalářské práce, na téma Identifikace konkurenční výhody podniku, je provést zjištění konkurenčních výhod ve vybraném papírnictví. V teoretické části jsou popsány pojmy související s podnikem a jeho okolím, s konkurencí a dále jednotlivé metody, které jsou použity v praktické části. V závěru této práce je provedena diskuze, kde jsou vyhodnoceny získané výsledky, popsány konkurenční výhody …moreAbstract:
The aim of this bachelor´s work on Identification of a competitive advantage for a business is to identify competitive advantages in selected stationery. The theoretical section describes concepts related to the business and its surroundings, with competition, as well as individual methods that are used in the practical part. This work concludes with a discussion where the results obtained are evaluated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/140138
Thesis defence
- Date of defence: 7. 7. 2020
- Supervisor: Marcela Papalová
- Reader: Pavlína Opatřilová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza marketingové kampaně klubu Basket Brno v sezóně 2021/2022
Kristýna Navrátilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková