Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví – Bc. Jan Frank
Bc. Jan Frank
Bakalářská práce
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Price strategy in the context of sustainable development of society in the current competitive environment. Current strategies of real companies and consequences for their further development, the impact on the development of brand and economy sectors.
Anotace:
Bakalářská práce je zpracována na téma cenových strategií organizací zabývajících se stravovacími službami v historickém centru Prahy. Úvodní teoretická část je věnována metodologii zkoumání cenových strategií, orientaci cenových tvoreb a stanovení samotných cen na základě subjektivních a objektivních pohledů organizací a na základě cenových kalkulací zahrnujících všechny složky nákladů. V praktické …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is The Price Strategies of the Catering Organisations in the Historical Centre of Prague. The opening theoretical part deals with the methodology of the price strategies investigation, the orientation of the price creation and the establishment of the actual prices on the basis of subjective and objective views of the organisations and on the basis of price calculations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mxttf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRANK, Jan. \textit{Cenová strategie společnosti v~souvislosti s~udržitelným rozvojem společnosti v~aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/sldl86/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
Ekonomika a zdroje financování nestátní neziskové organizace Post Bellum z. ú.
Mikoláš Benda -
Organizace řízení výroby podniku
Oleksandr Magai -
Problematika zaměstnávání osob s trestní minulostí - případová studie vybrané organizace
Lenka Čechurová -
Činnost neziskové organizace Chance 4 Children a sociální marketing
Alena Spilková -
Sociální služby města Kroměříž, příspěvková organizace
Veronika Melichárková -
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České
Petr Zátorský