Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví – Bc. Jan Frank
Bc. Jan Frank
Bachelor's thesis
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Price strategy in the context of sustainable development of society in the current competitive environment. Current strategies of real companies and consequences for their further development, the impact on the development of brand and economy sectors.
Abstract:
Bakalářská práce je zpracována na téma cenových strategií organizací zabývajících se stravovacími službami v historickém centru Prahy. Úvodní teoretická část je věnována metodologii zkoumání cenových strategií, orientaci cenových tvoreb a stanovení samotných cen na základě subjektivních a objektivních pohledů organizací a na základě cenových kalkulací zahrnujících všechny složky nákladů. V praktické …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is The Price Strategies of the Catering Organisations in the Historical Centre of Prague. The opening theoretical part deals with the methodology of the price strategies investigation, the orientation of the price creation and the establishment of the actual prices on the basis of subjective and objective views of the organisations and on the basis of price calculations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mxttf/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRANK, Jan. \textit{Cenová strategie společnosti v~souvislosti s~udržitelným rozvojem společnosti v~aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/sldl86/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
Ekonomika a zdroje financování nestátní neziskové organizace Post Bellum z. ú.
Mikoláš Benda -
Organizace řízení výroby podniku
Oleksandr Magai -
Problematika zaměstnávání osob s trestní minulostí - případová studie vybrané organizace
Lenka Čechurová -
Činnost neziskové organizace Chance 4 Children a sociální marketing
Alena Spilková -
Sociální služby města Kroměříž, příspěvková organizace
Veronika Melichárková -
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České
Petr Zátorský