Analysis and Implementation of CTSports – Kevin Hargas
Kevin Hargas
Bakalářská práce
Analysis and Implementation of CTSports
Analýza a implementace CTSports
Anotace:
Cílem a hlavním zaměrem této Bakalářské práce je analýza úspešné implementace aplikace CT SPORTS na trh, a to jak z akademické tak z praktické perspektivy. V úvodní části práce se čtenář seznámí s hlavní myšlenkou a cílem CT SPORTS. Hlavní část studie je potérozdělena do teoretické a praktické části. Cílem části teoretické je představení prostředí start-upů, jejich hlavních procesů a analytických nástrojů …víceAbstract:
The aim and main objective of this Bachelors thesis is to get an academic, as well as a practical insight on how to successfully implement the CT SPORTS application in the German market. In the introduction the reader shall get to know the idea and purpose behind CT SPORTS. The main part of the thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is aiming to give the reader …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69494
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69494
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nemeckého trhu práce v rokoch 1933-1945
Daniel Dubecký -
Analýza nákupního rozhodování spotřebitele na trhu čokoládových tabulek na českém a německém trhu
Kateřina Pokorná -
Analýza českého a německého trhu v oblasti přípravků k tlumení varroózy
Petr Půst -
Analýza německého trhu pro vstup a podnikání českých firem
Tomáš Jindra -
Analýza německého bankovního trhu se zaměřením na online sektor
Vojtěch Prchal -
Možnosti podnikání na ukrajinském a německém trhu
Lenka Scherberová -
Image značky Volkswagen na českém trhu
Šárka Štěpánková -
Analýza a návrh zlepšení marketingové strategie firmy Notino na německém trhu
Julie Polachová