Bc. Marcela Lindnerová

Master's thesis

MHD jako distributor reklamních sdělení

Public Transportation as a Distributor of Advertising Messages
Abstract:
Tato práce řeší téma projektu umístění konkrétního reklamního sdělení – tedy umístění vnitřní a vnější reklamy v MHD. Tato služba je v práci pojímána jako produkt svého druhu, prodávaný reklamní agenturou. Teoreticky práce vychází ze standardního modelu marketingového mixu a mixu nástrojů marketingové komunikace a z obecných zásad projektového managementu se zaměřením na projektování reklamní kampaně …more
Abstract:
This document solves the theme of the project location specific advertising message – so the location of indoor and outdoor advertising in public transport. This service is viewed as the work product of its kind, sold by advertising agency. In theory the project is coming out from standard model marketing mix and from mixes of tools of marketing communication and from general characteristic of project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní