Bc. Jakub Haňka

Master's thesis

Identifikace faktorů rozhodujících pro spotřebitele při nákupu ve vybrané maloobchodní jednotce

Identification of factors that are critical for consumers during shopping in selected retail unit
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá nákupním rozhodováním zákazníků a faktory, které na ně mají vliv, a to především v maloobchodním řetězci Kaufland. Dále jsou zkoumány příjmy a spotřební výdaje domácností, jejich citlivost na akční pobídky, vztah spotřebitelů k biopotravinám a plýtvání potravin. Cílem práce je odhalit za pomoci shlukové analýzy segmenty zákazníků a určit faktory, které ovlivňují spo-třebitele …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with shopping decision making of customers and factors which have an impact on them, mainly in retail chain Kaufland. Further are researched incomes and consumer spending of households, their sensibility on action prompts, relationship of consumers to organic food and wasting of food. The aim of the thesis is to reveal with help of agglomerate analysis segments of customers …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta