Bc. Lukáš Pohl
Bakalářská práce
Návrh řešení desktopové MMO hry
Designing a desktop MMO game solution
Anotace:
Cílem této práce je popsat mechaniky MMO her a nastínit možnou implementaci vybraných herních mechanik. V první části se bakalářská práce věnuje popisu MMO her, vybraných podžánrů a jejich obvyklých principů. V druhé části se práce zaměřuje na rozdíly mezi herními frameworky a enginy a některými jejich zástupci. Pojednává také o operačním systému Windows a frameworku .NET. Třetí část nastiňuje praktické …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the mechanics of MMO games and to propose implementation of chosen game mechanics. The first part of this bachelor thesis focuses on subgenres and common principles of MMO games. The second part deals with differences between game frameworks and engines and some of their representatives. It also describes the operating system Windows and .NET framework …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11641
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2019
- Vedoucí: Ing. Michal Macinka
- Oponent: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Game development in Haskell
Jan Rychlý -
Quality Assurance in Game Development
Matej Komár -
Development process of a successful indie game
Dennis Fischer -
Design a tvorba deskových her
Darina Bannikova -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Design mobilní hry a herního prostředí
Ľubomír Kurpel -
Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
Pavel Dvoriak
Název
Vložil
Vloženo
Práva