Bc. Kristýna Kroupová

Master's thesis

Zvýšení kvality poskytovaných služeb společností DHL Solutions, k. s.

Improving quality of services provided by DHL Solutions, k. s.
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zvyšování kvality poskytovaných služeb prostřednictví řešení neshod. Konkrétně se diplomová práce zabývá optimalizací procesu řízení nápravných a preventivních opatření ve společnosti DHL Solutions, k. s. Na základě analýzy současného procesu jsou navržena doporučení pro zlepšení dosavadního systému řešení neshod.
Abstract:
Subject of this diploma thesis is improving quality of services through decrease of errors. This diploma thesis specifically focuses on internal Corrective & Preventive Action (CAPA) process optimalization in DHL Solutions, k. s. Recommendations have been proposed based on current process analysis to improve existing procedure of avoiding and resolving operation errors.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kroupová, Kristýna. Zvýšení kvality poskytovaných služeb společností DHL Solutions, k. s.. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera