Managing for Quality in Hospitality – Dominika Nováková
Dominika Nováková
Bakalářská práce
Managing for Quality in Hospitality
Managing for Quality in Hospitality
Anotace:
NOVÁKOVÁ, Dominika, Managing for Quality in Hospitality [Bachelor dissertation] Institute of Hospitality Management in Prague. Prague, 2013. Total number of pages: 55. To be superior industry and market leaders, only attracting new customers is not sufficient, the managers have to be concentrating on keeping already existing customers and putting into practice efficient policies of the satisfaction …víceAbstract:
NOVÁKOVÁ, Dominika, Managing for Quality in Hospitality [Bachelor dissertation] Institute of Hospitality Management in Prague. Prague, 2013. Total number of pages: 55. To be superior industry and market leaders, only attracting new customers is not sufficient, the managers have to be concentrating on keeping already existing customers and putting into practice efficient policies of the satisfaction …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11620/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Dominika. \textit{Managing for Quality in Hospitality}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/smdx3b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
Varvara Stradina -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Možnosti a výhody začlenění nezávislého hotelu do hotelového řetězce Hilton.
Kateřina Vršecká -
Hodnocení hotelové značky Hilton českými klienty.
Filip Touška -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk