Dominika Nováková

Bakalářská práce

Managing for Quality in Hospitality

Managing for Quality in Hospitality
Anotace:
NOVÁKOVÁ, Dominika, Managing for Quality in Hospitality [Bachelor dissertation] Institute of Hospitality Management in Prague. Prague, 2013. Total number of pages: 55. To be superior industry and market leaders, only attracting new customers is not sufficient, the managers have to be concentrating on keeping already existing customers and putting into practice efficient policies of the satisfaction …více
Abstract:
NOVÁKOVÁ, Dominika, Managing for Quality in Hospitality [Bachelor dissertation] Institute of Hospitality Management in Prague. Prague, 2013. Total number of pages: 55. To be superior industry and market leaders, only attracting new customers is not sufficient, the managers have to be concentrating on keeping already existing customers and putting into practice efficient policies of the satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
  • Oponent: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze