Bc. Lenka Kápičková

Diplomová práce

Budování značky na finančně-poradenském trhu

Brand building on financial advisory market
Anotace:
Diplomová práce pojednává o složkách strategického marketingu, na základě nichž je možno vytvořit marketingový plán a budovat značku. Tyto principy jsou aplikovány na finančně-poradenský trh, který za poslední dobu prošel velkými změnami a profesionalizuje se. Diplomová práce je určena všem finančně-poradenským firmám jako návod, jakým způsobem vybudovat svou vlastní značku a odlišit se na konkurenčním …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the components of strategic marketing, on the basis of which it is possible to create a marketing plan and build a brand. These principles are applied to the financial advisory market, which has changed a lot recently and is becoming more professional. The diploma thesis is designed for all financial consulting companies as a guide on how to build your own brand and differentiate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Leopold Tanner, MSc MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

Vysoká škola NEWTON

Magisterský studijní program:
Ekonomika a management