Filip SEDLAČKO
Bachelor's thesis
Využití QR kódů v profesi učitele
Use of QR codes in the profession of teacher
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti zefektivnění práce učitelů pomocí QR kódů. Cílem této práce je představit učitelům co to QR kódy jsou, jak fungují a jaké jsou jejich možnosti. Na základě odborné literatury a kvalitativního výzkumu jsme zjistili, jaké jsou možnosti využití QR kódů v profesi pedagoga, a proč je takto technologie často učiteli málo využívaná. Zaměřujeme se tedy také na doporučení …viacAbstract:
The Bachelor's thesis focuses on the possibilities of enhancing teachers' work through QR codes. The aim of this thesis is to introduce teachers to what QR codes are, how they function, and what their possibilities are. Based on professional literature and qualitative research, we have determined the potential uses of QR codes in the teaching profession and why this technology is often underutilized …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lenka Benediktová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLAČKO, Filip. Využití QR kódů v profesi učitele. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Information Technologies in Education / INFTE20
Práce na příbuzné téma
-
Technologie pěstování kukuřice snižující negativní dopady na půdní prostředí
Anna Sivčáková -
VYUŽITÍ ICT VE VÝUCE MATEMATIKY NA 1. STUPNI ZŠ
Kateřina BOCK -
Možnosti využití ICT ve výuce u žáků 2. stupně základní školy
Anna Hudcová -
Zavádění digitálních technologií do vzdělávacího procesu pohledem ředitelů škol a ICT koordinátorů
Václav MATULA -
Porovnání malotřídních škol s plně organizovanými školami z hlediska využití ICT techniky ve výchovně-vzdělávacím procesu v okolí města Nymburk
Květoslava MATYSOVÁ -
Úkoly koordinátora ICT v procesu zavádění, správy a rozvoje školních inf. systémů
Lukáš Zemek -
ICT koordinátor v životě základní školy
Josef Wolf -
ICT plán Střední uměleckoprůmyslové školy Uherské Hradiště
Karla STRÁNSKÁ