Ing. Martin Dejmal
Master's thesis
Analýza komunikační kampaně
Analysis of communication campaign
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně“ je analýza současné komunikační kampaně klubu itelligence Bulldogs Brno a návrh jejího vylepšení. V první části je naznačeno fungování sportovních družstev. V druhé části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Poslední část se zabývá marketingovou komunikací konkrétního sportovního klubu, analyzuje ji …moreAbstract:
The subject of the thesis „Analysis of of communication campaign“ is an analysis of the current communication campaign of a club itelligence Bulldogs Brno and a suggestion for its improvement. The first part of the thesis indicates the functioning of sports teams. The second part then summarizes the theoretical knowledge of the marketing and marketing communication area. The last part pursues the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f6nf8/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Analýza využití nízkonákladových komunikačních nástrojů
Adéla Ryšavá -
Návrh komunikační strategie pro firmu SportWave, s.r.o.
Kateřina Buzková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad