Ing. Martin Dejmal
Diplomová práce
Analýza komunikační kampaně
Analysis of communication campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně“ je analýza současné komunikační kampaně klubu itelligence Bulldogs Brno a návrh jejího vylepšení. V první části je naznačeno fungování sportovních družstev. V druhé části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Poslední část se zabývá marketingovou komunikací konkrétního sportovního klubu, analyzuje ji …víceAbstract:
The subject of the thesis „Analysis of of communication campaign“ is an analysis of the current communication campaign of a club itelligence Bulldogs Brno and a suggestion for its improvement. The first part of the thesis indicates the functioning of sports teams. The second part then summarizes the theoretical knowledge of the marketing and marketing communication area. The last part pursues the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f6nf8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza využití nízkonákladových komunikačních nástrojů
Adéla Ryšavá -
Návrh komunikační strategie pro firmu SportWave, s.r.o.
Kateřina Buzková -
Využití nízkonákladových komunikačních nástrojů v praxi
Kateřina Dvořáková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva