Bc. Alena HUDCOVÁ

Bakalářská práce

Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny

Perception of the brand Kofola advertisment messages by selected target group
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání reklamních sdělení značky Kofola u studentů vysoké školy. Odpověď na tento problém budu řešit pomocí výzkumu formou focus group. V první části práce se budu věnovat teorii a historii reklamy a značek. Také bude první část obsahovat popis reklam Kofoly, kterých se výzkum týká. V praktické části se budu věnovat samotnému výzkumu, rozborem přípravy …více
Abstract:
This thesis deals with the perception of the advertisement messages of the brand Kofola by students of a university. The answer to this problem will be addressed through a focus group research. In the first part, I will examine the theory and history of advertising and brands. Also, the first part shall contain a description of Kofola{\crq}s advertisements re-lated to the research. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 13617

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUDCOVÁ, Alena. Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace