Výchovné metody užité učitelkou mateřské školy – Klára KOZIELOVÁ
Klára KOZIELOVÁ
Bakalářská práce
Výchovné metody užité učitelkou mateřské školy
Educational methods used by teacher of kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na výchovné metody užité učitelkou mateřské školy. Hlavní část této práce je věnována rozdělení těchto výchovných metod, které uvádí různí autoři ve svých publikacích. Dále zde autorka podrobněji popisuje jejich charakteristiku, kladné či záporné stránky vybraných metod a také jejich následné, možné využití ve výchovně vzdělávacím procesu. Zbylá témata teoretické části …víceAbstract:
The thesis is focused on the educational methods which are used by teacher in kindergarten. The main part of this work is devoted to the distribution of educational methods which are listed by various authors in their publications. Next, the author describes in details their characteristics, positive or negative aspects of selected methods and their subsequent, possible use in the educational process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZIELOVÁ, Klára. Výchovné metody užité učitelkou mateřské školy. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
Vliv násilí v rodině na výchovně vzdělávací proces v podmínkách výchovného ústavu
Lenka Jágriková