Bc. Romana Jirsová

Diplomová práce

Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu

Use of marketing research in the development process and product optimization
Anotace:
Práce se zabývá potřebnou teorií pro realizaci marketingového plánování a provádění marketingových šetření. Teorii této problematiky shrnuje z řady zdrojů. Teoretické koncepty a metodiky jsou použity na přípravu podkladů managementu vybrané zdravotnické laboratoře, jak v konkurenčním prostředí daného regionu navrhnout nové služby a segmentovat zákazníky, aby bylo dosaženo zvýšení produkce s maximálním …více
Abstract:
This thesis deals with the theory of implementing marketing planning and conducting marketing surveys. The theory has been gathered from a number of sources. The theoretical concepts and methodologies mentioned are used in proposing new strategies to the management of a selected medical laboratory, dealing with their competitive environment and with the segmentation of its customers, in order to increase …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace