Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu – Bc. Romana Jirsová
Bc. Romana Jirsová
Diplomová práce
Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu
Use of marketing research in the development process and product optimization
Anotace:
Práce se zabývá potřebnou teorií pro realizaci marketingového plánování a provádění marketingových šetření. Teorii této problematiky shrnuje z řady zdrojů. Teoretické koncepty a metodiky jsou použity na přípravu podkladů managementu vybrané zdravotnické laboratoře, jak v konkurenčním prostředí daného regionu navrhnout nové služby a segmentovat zákazníky, aby bylo dosaženo zvýšení produkce s maximálním …víceAbstract:
This thesis deals with the theory of implementing marketing planning and conducting marketing surveys. The theory has been gathered from a number of sources. The theoretical concepts and methodologies mentioned are used in proposing new strategies to the management of a selected medical laboratory, dealing with their competitive environment and with the segmentation of its customers, in order to increase …víceKlíčová slova
Marketing služeb makroanalýza mikroanalýza marketingový výzkum metody marketingového výzkumu techniky marketingového výzkumu plán marketingového šetření produkt dotazníkové šetření laboratorní medicína veterinární medicína pracovní lékařství klinické konzultační služby Marketing services macroanalysis microanalysis marketing research marketing research methods marketing research techniques marketing plan investigations a product survey laboratory medicine veterinary medicine occupational medicine clinical consulting services
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vom1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Helena Leszczynska -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Eliška Drahovzalová -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
Techniky marketingového výzkumu
Hana AUTERSKÁ -
Marketingová analýza výrobců dílů a komponent letecké techniky v České republice
Nikola Kostiuková -
Materiálová segmentace výrobců zdravotnické techniky České republiky
Markéta Širůčková -
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Karolína Koblížková