Komunikační strategie Rehabilitačního stacionáře Zlín – Mgr. Marta LINHARTOVÁ
Mgr. Marta LINHARTOVÁ
Diplomová práce
Komunikační strategie Rehabilitačního stacionáře Zlín
Communication strategy of Rehabilitační stacionář Nivy Zlín
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu efektivní komunikační strategie Rehabilitač-ního stacionáře Nivy. Na základě definovaných teorií a postupů v rámci marketingových komunikací jsou formu-lována teoretická východiska a nastaveny pracovní hypotézy. Praktická část je zaměřena na analýzu současných forem komunikace Rehabilitačního stacionáře Nivy, zhodnocení funkčnosti komunikačních aktivit organizace …víceAbstract:
The aim of diploma thesis is to create the project of efficient communication strategy of {\clqq}Rehabilitační stacionář Nivy``. There are formulated theoretical ways out and set work hypotheses on the principles of defining theories and processes in the scope of marketing communication. Practical part is focused on the analysis of current communication forms of {\clqq}Rehabilitační stacionář Nivy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2007
Zveřejnit od: 18. 4. 2009
Identifikátor:
4906
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LINHARTOVÁ, Marta. Komunikační strategie Rehabilitačního stacionáře Zlín. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil