Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh – Barbora Holanová
Barbora Holanová
Bachelor's thesis
Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh
Company's international marketing strategy for entering a foreign market
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o mezinárodní marketingové strategii pro vstup firmy na cílený zahraniční trh. Cílem práce je zjistit, zda by byl vstup firmy na konkrétní zahraniční trh možný a za jakých podmínek. Práce se nejprve zabývá teoretickou částí, ve které jsou vysvětlené všechny důležité podklady pro pochopení dané problematiky. Druhá část práce je praktická, kde je nejprve připravena firma …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy in international sense targeted for the company's entry into a aimed foreign market. The goal of this thesis is to find out whether the entry is possible or not and under which circumstances. First, the thesis deals with the theoretical part, where it explains important background information for understanding the issue. It then acquaints chosen company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLANOVÁ, Barbora. \textit{Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/snaggn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holanová, Barbora. Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
International Economic Relations / International Trade
Theses on a related topic
-
Umělecké tlumočení písně do českého znakového jazyka: Star Wars (Moosebutter, Spojené státy americké, 1999)
Kristýna Kutějová -
Spojené státy americké a ukončení japonské izolace
Michal NOVOTNÝ -
Komunikace národních paralympijských výborů na sociální síti Facebook: Případová studie zaměřená na Českou republiku, Slovensko, Spojené státy americké a Austrálii
Veronika Macková -
Spojené státy americké a vznik Společnosti národů
Eliška PAYEROVÁ -
Evropská unie a Spojené státy americké jako aktéři procesu liberalizace obchodu se zemědělskými produkty – případ Rozvojového kola z Dauhá
Jana Měchurová -
Evropská unie, Spojené státy americké a Ruská federace: Komparace vztahů od rozpadu Sovětského svazu
Michal VARNAVČIN -
Dopady programu New Deal na Spojené státy americké
Martin HAVRÁNEK -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights