Toponymie obce Čeladná jako námět do výuky – Zdeňka CHYTILOVÁ
Zdeňka CHYTILOVÁ
Bakalářská práce
Toponymie obce Čeladná jako námět do výuky
Toponymy of the village Čeladná as a teaching proposal
Anotace:
Cílem práce je navrhnout námět do výuky toponymie na základní škole.Abstract:
The aim of the thesis is to propose a topic for the teaching of toponymy at elementary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Barbara Baarová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHYTILOVÁ, Zdeňka. Toponymie obce Čeladná jako námět do výuky. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Geografie - Historie (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Návrh naučné stezky o významu vody v krajině v okolí vodní nádrže Mostiště
Kristýna Kovářová -
Začlenění dálkového průzkumu Země do výuky geografie na tématu místní krajiny v okolí základní školy Boženy Němcové v Sokolově
Karel Štěrba -
Role vegetace v koloběhu vody v krajině - vliv badatelské výuky na úroveň žákovského porozumění tématu
Michaela KOUDELKOVÁ -
Role vegetace v distribuci solární energie a koloběhu vody v krajině - vliv badatelské výuky na úroveň žákovského porozumění tématu
Tereza BRČÁKOVÁ -
Problematika mezipředmětových vztahů přírodopis - zeměpis - fyzika ve výuce tématu role vegetace v koloběhu vody v krajině na ZŠ z pohledu studentů učitelství přírodopisu pro ZŠ
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
Návrh projektové výuky v prostředí školní zahrady k tématu klimatizační role vegetace v krajině
Matěj ŽEJDL -
Terénní výuka v rekultivované krajině na Mostecku
Radka JANÁČKOVÁ -
Sonda úrovně žákovského porozumění interdisciplinárním zákonitostem v problematice funkce vegetace v krajině
Natálie HOTAŘOVÁ