Bc. Martin Graupner

Bachelor's thesis

Smyslový marketing a brand management

Sensory Marketing and Brand Management
Abstract:
Tato práce je zaměřena na problematiku smyslového marketingu a brand managementu, pojednává o zapojení smyslových podnětů a zároveň se snaží objasnit jejich podstatu a využití v marketingové komunikaci, přibližuje problematiku brand managementu a zaměřuje se na nedílné části brandingu a jejich důsledek v rámci marketingové komunikace. Po vymezení základních pojmů a předpokladů, pro tyto dva vědní obory …more
Abstract:
This work is aimed on the issue of sensory marketing and brand management, deals with the involvement of sensory stimuli and at the same time tries to clarify their gist and use in marketing communication, introduces the issue of brand management and focuses on the integral parts of branding and their consequences in marketing communication. After defining the basic concepts and assumptions for these …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2019
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní