Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci – Kateřina Molišová
Kateřina Molišová
Bachelor's thesis
Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci
Eye-tracking and its use in verification of degree of advertising message perception in printed advertisement
Abstract:
První část práce zahrnuje seznámení s metodou měření oční kamerou (eye-tracking), popisuje její historii, principy a odvětví, kde se tato metoda využívá. Teoretická část se také věnuje tématu zraku a jeho zákonitostí, na nichž je metoda měření oční kamerou založena. Praktická část pak popisuje uskutečněné měření na vybraném vzorku stránek časopisu obsahujících inzerci, s cílem zjistit do jaké míry …moreAbstract:
The first part of the Thesis introduces the eye-tracking method and describes its history, principles and branches where this method is used. The theoretical part also deal with the theme of vision and its principles on which the eye-tracking is based. The practical part describes the measurements with the sample of magazine pages containing an advertisement. The aim of the measurements was to find …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 7. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Markéta Držková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOLIŠOVÁ, Kateřina. \textit{Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2017. Available from: https://theses.cz/id/snolz1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Molišová, Kateřina. Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Graphic Arts and Printing Technology / Graphic Arts and Printing Technology
Theses on a related topic
-
Reklama a její vliv v módním časopise v České republice
Abigail Lišková -
Reklama v časopisech pro dívky
Barbora KROPÁČOVÁ -
Reklama v časopisech pro dívky
Barbora KROPÁČOVÁ -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Dítě v reklamě časopisů pro ženy. Reprezentace ideálu výchovy dětí v české a zahraniční časopisecké reklamě
Alena Julínková -
Potenciál reklamy v tištěných dermatovenerologických časopisech
Jana Kafková -
Genderové reprezentace v reklamách v ženských a mužských časopisech
Alžběta Možíšová -
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK