Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci – Kateřina Molišová
Kateřina Molišová
Bachelor's thesis
Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci
Eye-tracking and its use in verification of degree of advertising message perception in printed advertisement
Anotácia:
První část práce zahrnuje seznámení s metodou měření oční kamerou (eye-tracking), popisuje její historii, principy a odvětví, kde se tato metoda využívá. Teoretická část se také věnuje tématu zraku a jeho zákonitostí, na nichž je metoda měření oční kamerou založena. Praktická část pak popisuje uskutečněné měření na vybraném vzorku stránek časopisu obsahujících inzerci, s cílem zjistit do jaké míry …viacAbstract:
The first part of the Thesis introduces the eye-tracking method and describes its history, principles and branches where this method is used. The theoretical part also deal with the theme of vision and its principles on which the eye-tracking is based. The practical part describes the measurements with the sample of magazine pages containing an advertisement. The aim of the measurements was to find …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Markéta Držková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOLIŠOVÁ, Kateřina. \textit{Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci}. Online. Bakalárska práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/snolz1/.
Jak správně citovat práci
Molišová, Kateřina. Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / odbor:
Graphic Arts and Printing Technology / Graphic Arts and Printing Technology
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a její vliv v módním časopise v České republice
Abigail Lišková -
Reklama v časopisech pro dívky
Barbora KROPÁČOVÁ -
Reklama v časopisech pro dívky
Barbora KROPÁČOVÁ -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Dítě v reklamě časopisů pro ženy. Reprezentace ideálu výchovy dětí v české a zahraniční časopisecké reklamě
Alena Julínková -
Potenciál reklamy v tištěných dermatovenerologických časopisech
Jana Kafková -
Genderové reprezentace v reklamách v ženských a mužských časopisech
Alžběta Možíšová -
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK