Bc. Jan AUDES

Diplomová práce

Strategický marketingový plán začínající firmy

Strategic marketing plan for a start-up company
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce na téma strategický marketingový plán začínající firmy je vypracovat strategický marketingový plán společnosti UčímSeNěmecky.cz. Autor má k tématu blízký vztah i proto, že je zakladatelem této společnosti. V rámci literární rešerše je zpracován teoretický úvod do problematiky, který je v průběhu práce podrobněji rozveden. Jedná se především o pojmy jako marketing na internetu …více
Abstract:
The main goal of this master thesis, which is aimed on strategic marketing plan of a start-up company, is the elaboration of a strategic marketing plan of the company UčímSeNěmecky.cz. The author has a close relationship to the topic also because he is founder of this company. Within the literature research is prepared theoretical introduction to the topic, which is further developed during the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

AUDES, Jan. Strategický marketingový plán začínající firmy. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/