Strategický marketingový plán začínající firmy – Bc. Jan AUDES
Bc. Jan AUDES
Diplomová práce
Strategický marketingový plán začínající firmy
Strategic marketing plan for a start-up company
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce na téma strategický marketingový plán začínající firmy je vypracovat strategický marketingový plán společnosti UčímSeNěmecky.cz. Autor má k tématu blízký vztah i proto, že je zakladatelem této společnosti. V rámci literární rešerše je zpracován teoretický úvod do problematiky, který je v průběhu práce podrobněji rozveden. Jedná se především o pojmy jako marketing na internetu …víceAbstract:
The main goal of this master thesis, which is aimed on strategic marketing plan of a start-up company, is the elaboration of a strategic marketing plan of the company UčímSeNěmecky.cz. The author has a close relationship to the topic also because he is founder of this company. Within the literature research is prepared theoretical introduction to the topic, which is further developed during the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AUDES, Jan. Strategický marketingový plán začínající firmy. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Pavlína Horvátová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky
Nikola Pail