Bc. Jan AUDES
Master's thesis
Strategický marketingový plán začínající firmy
Strategic marketing plan for a start-up company
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce na téma strategický marketingový plán začínající firmy je vypracovat strategický marketingový plán společnosti UčímSeNěmecky.cz. Autor má k tématu blízký vztah i proto, že je zakladatelem této společnosti. V rámci literární rešerše je zpracován teoretický úvod do problematiky, který je v průběhu práce podrobněji rozveden. Jedná se především o pojmy jako marketing na internetu …moreAbstract:
The main goal of this master thesis, which is aimed on strategic marketing plan of a start-up company, is the elaboration of a strategic marketing plan of the company UčímSeNěmecky.cz. The author has a close relationship to the topic also because he is founder of this company. Within the literature research is prepared theoretical introduction to the topic, which is further developed during the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
AUDES, Jan. Strategický marketingový plán začínající firmy. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Pavlína Horvátová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky
Nikola Pail