Možnosti rozvíjení kritického myšlení v rámci výuky Výchovy k občanství – Dominika VÍTKOVÁ
Dominika VÍTKOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti rozvíjení kritického myšlení v rámci výuky Výchovy k občanství
Opportunities to develop a critical thinking in the Education for citizenship teaching
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi rozvíjení kritického myšlení v rámci výuky Výchovy k občanství na 2. stupni základních škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vysvětlen pojem kritické myšlení z pohledu pedagogiky a následně jsou zmíněny základní dovednosti, které jsou potřebné pro rozvoj kritického myšlení. Teoretická část se podrobněji zaměřuje na využití …víceAbstract:
This thesis deals with the development of critical thinking in the civics education at secondary schools. The thesis contains theoretical and practical part. The theoretical part explains basic skills necessary for development of critical thinking from pedagogical point of view. Also is focused on using of critical thinking during education and on methods, which can help to develop critical thinking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Číhalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÍTKOVÁ, Dominika. Možnosti rozvíjení kritického myšlení v rámci výuky Výchovy k občanství. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura
Michaela POC -
Využití třífázového modelu učení ve výuce slohu
Hana Bouzková -
Využití třífázového modelu učení ve výuce o odpadech
Irena KOCIÁNOVÁ -
Potenciál využití didaktických her pro rozvoj kritického myšlení ve Výchově k občanství
Beata BEDNÁŘOVÁ -
Vzdělávání k demokratickému občanství pomocí metod Filozofie pro děti a Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Martin Drnek -
Zařazení průřezových témat do výuky výchovy k občanství pomocí využití práce s audiovizuálním materiálem
Eliška Brusová -
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech v občanské výchově s využitím metod kritického myšlení
Iva HAVRÁNKOVÁ -
Vybrané výukové metody při výuce Ošetřovatelství na SZŠ
Barbora Blažejovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva