Využití prvků muzikoterapie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami chování – Karolína CHOVANCOVÁ
Karolína CHOVANCOVÁ
Diplomová práce
Využití prvků muzikoterapie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami chování
The Use of elements of Music Therapy in the education of pupils with specific behaviour disorders
Anotace:
Předložená diplomová práce pojednává o možnostech zařazení prvků muzikoterapie do vzdělávání žáků se specifickou poruchou chování. V teoretické části se věnuji vymezení základních pojmům, které s touto problematikou korespondují. Definuji zde problematiku a specifika žáka se specifikou poruchou chování ve vzdělávání, dále vymezuji inkluzivní vzdělávání a v neposlední řadě se zabývám oblastmi muzikoterapie …víceAbstract:
This thesis deals with the possibilities of incorporating elements of music therapy into the education of pupils with specific behavioural disorders. In the theoretical part I define the basic concepts that correspond to this issue. I define the issues and specifics of pupils with specific behavioural disorders in education, then I define inclusive education and last but not least I discuss the areas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHOVANCOVÁ, Karolína. Využití prvků muzikoterapie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami chování. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Podpůrná opatření pro žáky s poruchou chování na základní škole
Denisa Horáková -
Podpůrná opatření pro žáky se sluchovým postižením v běžných základních školách
Marta DORŇÁKOVÁ -
Omezení svéprávnosti a podpůrná opatření pro fyzické osoby
Sabina LORENCOVÁ -
Podpůrná opatření pro žáky s odlišným mateřským jazykem na českých základních školách
Martina PATERLINI -
Podpůrná opatření pro dítě se zrakovým postižením v mateřské škole Moskevská, Kladno
Monika Modlíková -
Podpůrná opatření pro žáky s projevy náročného chování na 1. stupni základních škol
Miroslava LOUČKOVÁ -
Podpůrná opatření pro studenty s tělesným postižením v primárním, sekundárním a terciárním studiu
Veronika Skotnicová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek