Spoločenská zodpovednosť firiem a spôsob jej merania – Bianka Kolomijcová
Bianka Kolomijcová
Bakalářská práce
Spoločenská zodpovednosť firiem a spôsob jej merania
Spoločenská zodpovednosť firiem a spôsob jej merania
Anotace:
V první kapitole práce zkoumá aktuálnost problematiky společenské odpovědnosti firem. Dále se zabývá historickým vývojem tohoto konceptu, načrtává v jakých rovinách a jakým způsobem se této činnosti můžeme věnovat a jaké jsou motivace firem k takovému chování. V druhé kapitole se práce pokouší odpovědět na otázku, proč společenskou odpovědnost měřit, uvádí, jak ji správně reportovat dle norem GRI, …víceAbstract:
The first chapter of the thesis is examining the topicality of corporate social responsibility. It pursues the historical progress of the concept, defines the fields of action for CSR, lists the particular activities and analyses the motivation of companies for such behavior. The second chapter attempts to answer the question why should we measure CSR and how should we report sustainability according …víceAbstract:
V prvej kapitole práca skúma aktuálnosť problematiky spoločenskej zodpovednosti firiem. Ďalej sa zaoberá historickým vývinom tohto konceptu, načrtáva v akých rovinách a akým spôsobom sa tejto činnosti môžeme venovať a aké sú motivácie firiem k takémuto chovaniu. V druhej kapitole sa práca pokúša odpovedať otázku, prečo spoločenskú zodpovednosť merať, uvádza ako ju správne reportovať podľa noriem GRI …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13097
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2009
- Vedoucí: Iva Dušková
- Oponent: ZUZANA DŽBÁNKOVÁ
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13097
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia