Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet – Markéta CHYLÍKOVÁ
Markéta CHYLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet
Satisfaction with Measures Made in Use of Payment Cards when Purchasing via Internet
Anotace:
Obsah této práce je zaměřen na analýzu spokojenosti zákazníků s opatřeními při používání platebních karet. Cílem práce je vyhodnotit spokojenost a identifikovat případné potíže. První část obsahuje přehled literatury, která obsahuje základní pojmy v oblasti potřeb, spokojenosti spotřebitelů, metod měření spokojenosti a loajality obecně. Jsou zde také zmíněny informace o kreditních kartách, změnách …víceAbstract:
The content of this thesis is focused on the analysis of customer satisfaction with the arrangements for the use of payment cards. The thesis aim is to evaluate satisfaction and identify possible difficulties. The terms such as in needs, consumer satisfaction, and loyalty in general are based on the literature review and then further information about credit cards and security changes since January …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D., MBA.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHYLÍKOVÁ, Markéta. \textit{Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/so0u73/.
Jak správně citovat práci
CHYLÍKOVÁ, Markéta. Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Jakub Kodýdek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový hazard u vysokoškolských studentů
Jakub Štěpánek -
Internetový marketing ve vybraném podniku
Jan KOVÁŘ -
Návrh komunikační strategie pro internetový obchod Highbaron.cz
Michal Vašíček -
Návrh uživatelského rozhraní mobilní aplikace pro internetový obchod s oblečením
Maryna Loza
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
23. 4. 2022