Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet – Markéta CHYLÍKOVÁ
Markéta CHYLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet
Satisfaction with Measures Made in Use of Payment Cards when Purchasing via Internet
Abstract:
Obsah této práce je zaměřen na analýzu spokojenosti zákazníků s opatřeními při používání platebních karet. Cílem práce je vyhodnotit spokojenost a identifikovat případné potíže. První část obsahuje přehled literatury, která obsahuje základní pojmy v oblasti potřeb, spokojenosti spotřebitelů, metod měření spokojenosti a loajality obecně. Jsou zde také zmíněny informace o kreditních kartách, změnách …moreAbstract:
The content of this thesis is focused on the analysis of customer satisfaction with the arrangements for the use of payment cards. The thesis aim is to evaluate satisfaction and identify possible difficulties. The terms such as in needs, consumer satisfaction, and loyalty in general are based on the literature review and then further information about credit cards and security changes since January …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D., MBA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHYLÍKOVÁ, Markéta. \textit{Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/so0u73/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHYLÍKOVÁ, Markéta. Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Jakub Kodýdek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový hazard u vysokoškolských studentů
Jakub Štěpánek -
Internetový marketing ve vybraném podniku
Jan KOVÁŘ -
Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz
Michal Vašíček -
Návrh uživatelského rozhraní mobilní aplikace pro internetový obchod s oblečením
Maryna Loza
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Bulánová, L.
23/4/2022