Právní úprava elektronického obchodu – Naďa Potěšilová
Naďa Potěšilová
Diplomová práce
Právní úprava elektronického obchodu
Anotace:
Diplomová práce se zabývá právní úpravou elektronického obchodu. Definuje pojem e-obchod a charakterizuje ho, vysvětluje rozdíl mezi pojmy e-komerce a e-business. Blíže se zaměřuje na spotřebitelské smlouvy uzavírané pomocí prostředků komunikace na dálku. Jedním z prostředků je právě internet, který se při uzavírání smluv v elektronickém obchodě používá nejčastěji. Na teoretický základ navazuje praktická …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3490
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2007
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Jakub Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3490
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Sestavení pocitové mapy v prostředí GIS vybraného města, jako prostředku komunikace veřejné správy s občany s důrazem na bezpečnost ve městě
Gabriela Kaufmannová -
Sestavení pocitové mapy v prostředí GIS vybraného města, jako prostředku komunikace veřejné správy s občany s důrazem na bezpečnost ve městě
Libuše Dvořáková -
Asertivita jako prostředek efektivní komunikace na pracovišti
Lucie Mičková -
Reklama šířená prostředky komunikace na dálku
Veronika Tomášová -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Ochrana spotřebitele při uzavírání spotřebitelských smluv prostředky komunikace na dálku
Jan Pastorčák -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková