Romana Mlýnková

Bakalářská práce

Strategický plán marketingové komunikace vinařství Arcibiskupské zámecké víno Kroměříž s.r.o.

Anotace:
Bakalářská práce prezentuje návrh vhodné marketingové strategie pro společnost Arcibiskupské zámecké víno Kroměříž, s.r.o. Tato společnost v současné době neprovádí segmentaci zákazníků a ani k nim nemá diferenciovaný marketingový přístup. Cílem práce je proto navrhnout způsob pro zlepšení této situace. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. Obsahem první části práce je popis vnějšího, …více
Abstract:
The bachelor thesis presents a proposition of a suitable marketing strategy for the company Archbishop’s Cellars (in) Kroměříž Ltd. This firm currently performs no customer segmentation or it does not approach their customers in a differential way. The aim of the thesis is therefore to put forward a way of improving the present situation. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor: http://theses.cz/id/sobrzj/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.